Naast algemene vaardigheidstrainingen, hebben we de afgelopen jaren veel maatwerktrajecten rondom specifieke klantvragen ontwikkeld. Hieronder vindt u een greep uit vragen van opdrachtgevers, waarvoor wij een passende training hebben ontwikkeld.
Commercie/Verkoop voor adviseurs
- Hoe houden we prikkelende bureaupresentaties en pitches?
- Hoe houden we de balans tussen assertief en sensitief handelen?
- Hoe kunnen we onze adviezen steviger laten landen bij onze klanten?
Organisatie & Efficiency
- Hoe werken we resultaat- èn mensgericht?
- Hoe verhogen we de onderhandelingsvaardigheden van onze medewerkers?
- Hoe kunnen we professioneel blijven werken, ondanks kostenbesparingen en efficiencyslagen?
Persoonlijke leiderschap
- Hoe kan ik mijn persoonlijke leiderschapsstijl ontwikkelen?
- Hoe draag ik een visie overtuigend uit en draag ik die effectief over?
- Hoe kan ik ons beleid intern verkopen?
Kwaliteitsbeleid
- Welke communicatiecompetenties zijn nodig om protocollen en beleid effectief in te voeren?
- Hoe houd je protocollen en beleid levend?
- Hoe communiceer je effectief met klanten en publiek over protocollen en beleid?
Ethiek in klantrelaties
- Hoe kunnen we geschonden vertrouwen herstellen bij klanten en relaties?
- Hoe houden we gesprekken over mogelijke fraude met behoud van de relatie?
Technisch jargon verstaanbaar maken voor leken
- Hoe kunnen we een technisch verhaal begrijpelijk en overtuigend communiceren naar onze klant?
- Hoe schrijven we begrijpelijke offertes voor onze niet technische klant?
- Hoe kunnen we beeldend denken toevoegen aan ons technische patroon?
Marktwerking in de zorg
- Hoe kunnen we klantgerichtheid uitstralen in al onze communicatie-uitingen, dus ook aan de telefoon?
- Hoe behouden we met zo veel afdelingen ook de eenheid van de organisatie?
- Hoe behouden we ons personeel en kunnen we nieuw personeel aantrekken?
|