stoelen
  • Home
  • Aanbod
    • Maatwerk
    • Communicatie
    • Teams
    • Persoonlijk
  • Ons bureau
  • Jikke de Ruiter
  • Onze klanten
  • Referenties
  • Contact
Maatwerk trainingen

Naast algemene vaardigheidstrainingen, hebben we de afgelopen jaren veel maatwerktrajecten rondom specifieke klantvragen ontwikkeld. Hieronder vindt u een greep uit vragen van opdrachtgevers, waarvoor wij een passende training hebben ontwikkeld.

Commercie/Verkoop voor adviseurs

  • Hoe houden we prikkelende bureaupresentaties en pitches?
  • Hoe houden we de balans tussen assertief en sensitief handelen?
  • Hoe kunnen we onze adviezen steviger laten landen bij onze klanten?

Organisatie & Efficiency

  • Hoe werken we resultaat- èn mensgericht?
  • Hoe verhogen we de onderhandelingsvaardigheden van onze medewerkers?
  • Hoe kunnen we professioneel blijven werken, ondanks kostenbesparingen en efficiencyslagen?

Persoonlijke leiderschap

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke leiderschapsstijl ontwikkelen?
  • Hoe draag ik een visie overtuigend uit en draag ik die effectief over?
  • Hoe kan ik ons beleid intern verkopen?

Kwaliteitsbeleid

  • Welke communicatiecompetenties zijn nodig om protocollen en beleid effectief in te voeren?
  • Hoe houd je protocollen en beleid levend?
  • Hoe communiceer je effectief met klanten en publiek over protocollen en beleid?

Ethiek in klantrelaties

  • Hoe kunnen we geschonden vertrouwen herstellen bij klanten en relaties?
  • Hoe houden we gesprekken over mogelijke fraude met behoud van de relatie?

Technisch jargon verstaanbaar maken voor leken

  • Hoe kunnen we een technisch verhaal begrijpelijk en overtuigend communiceren naar onze klant?
  • Hoe schrijven we begrijpelijke offertes voor onze niet technische klant?
  • Hoe kunnen we beeldend denken toevoegen aan ons technische patroon?

Marktwerking in de zorg

  • Hoe kunnen we klantgerichtheid uitstralen in al onze communicatie-uitingen, dus ook aan de telefoon?
  • Hoe behouden we met zo veel afdelingen ook de eenheid van de organisatie?
  • Hoe behouden we ons personeel en kunnen we nieuw personeel aantrekken?